Sunday 12 January 2014

Projek Buku Jalanan Ireland - Kenapa Saya Suka Rumah Saya

untuk ke event page, sila klik situ: https://www.facebook.com/events/570919606334435/?notif_t=plan_user_joined

everyone has their own ability.
doesn't matter what it is, come and join us!




di sini saya ingin menjemput anda-anda-anda-anda dan anda semua untuk bersama-sama menulis untuk zine pertama bawah nama Buku Jalanan Ireland (BJIe). program nya lebih kurang macam projek zine Sayapatah (Run Aziluz, kalau awak pernah dengar). penyertaan terbuka untuk semua orang. segala karya tulisan/lukisan boleh dihantar melalui emel ke bukujalananireland@gmail.com mulai 12/1/2014 sehingga 12/2/2014

tema besar kali ini ialah:
Kenapaa Saya Suka Rumah
(bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris)

projek ini tidak hanya terikat kepada cerita tentang Rumah semata-mata. tapi boleh juga jika Rumah itu cuma latar tempat. atau pun apa-apa sahaja yg berkaitan rumah. tak kiralah rumah batu ke rumah kayu. rumah manusia atau rumah kucing. semuanya boleh. kreativiti anda tidak akan disekat! kahkah. kalau tak tahu juga apa-apa pasal rumah (ah penipu sangat) boleh juga tulis dan lukis tentang apa-apa yg boleh dikaitkan secara tersiratnya kepada rumah - home. contoh. butang home ialah butang kembali maka tulis pasal kembali andd whutsoevahh.
apa apa lah. argh tension ah gini. err. faham tak macam mana? tolonglah faham. tolonglah. .___.

event menulis di twitter pula bakal berlangsung pada 1/2/2014 dan anda boleh tweet banyak-banyak guna hashtag #BJIreland tentang rumah dan kembali. bergambar ke tulisan ke tak kisah. okay? okay!

sekian, terima kasih dan sebarkan!
apa-apa soalan boleh terus diajukan kepada kami di:

facebook page: https://www.facebook.com/bukujalananireland
twitter: https://twitter.com/Ireland_BJ
blog: http://bukujalananireland.blogspot.ie/
email: bukujalananireland@gmail.com